Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Liebster Blog Award

Rzadko uczestniczę w podobnych zabawach. Nie dlatego, że nie lubię ale ostatnio nazbierało mi się tyle zobowiązań, że trudno wcisnąć nadprogramowy post :) Jednak zaproszenie ampH, autora bloga Z piórem wśród książek było tak sympatyczne, że nie mogłam go zawieść ;) Uwaga! Odpowiadam na pytania :)



1. Dlaczego według Ciebie warto czytać książki?

Nie będę wymieniała walorów edukacyjnych, bo każdy zna wpływ książek na pamięć, na wyobraźnię i umiejętności ortograficzne. Dla mnie główną zaletą czytania jest możliwość przeniesienia się w jednej chwili w całkiem inne miejsce czy to na mapie świata, czy mapie ludzkich uczuć, emocji, gustów, pasji, zachowań, problemów, umiejętności. I to bez żadnych zobowiązań, szczególnych wyrzeczeń czy ruszania się z domowego fotela. 


2. Kuchnię jakiego kraju/regionu lubisz najbardziej?

Najbardziej lubię kuchnię polską i włoską :) Nic nie przebije naszych tradycyjnych, regionalnych potraw. Rolada śląska mojej cioci, pierogi mamusi czy dania z mojego królestwa- Kaszuby- w szczególności ryby w wielu smacznych postaciach :) Niekiedy mam ochotę na coś innego :) I wtedy oddałabym duszę za dobrą pizzę czy pastę :)

3. Czy uważasz się za osobę tolerancyjną?


Tak myślę, że jestem tolerancyjna. Nie lubię i nie oceniam ludzi. Nie wiem o nich wszystkiego i nie muszę rozumieć ich zachowania, wyborów. Mogę ich nie tolerować ale nie wpływa to na moje sympatie, pojmowanie świata. 

4. Czy według Ciebie warto czekać na miłość czy lepiej samemu jej poszukać?


Z autopsji wiem, że czasem warto wyjść miłości na przeciw. Bo jak ta miłość ma nas znaleźć kiedy zaszywamy się w czterech kątach i nie mamy okazji poznawania nowych ludzi? Ja odważyłam się odpowiedzieć na pewne ogłoszenie, na randkę w ciemno i nie żałuję :)

5. Czy miewasz czasem chwilę zwątpienia w sens tego, co robisz?


Nie. Wierzę w to, co robię i staram się nie żałować tego, co zrobiłam w przeszłości. 

6. Co wolisz: nieśmiertelność czy nieskończone bogactwo?


Nieskończone bogactwo :) Mogłabym sobie kupić wszystkie książki o jakich kiedykolwiek marzyłam :) A co da mi nieśmiertelność? Nic... Jedynie ból i żal kiedy odejdą moi bliscy...

7. Planowałeś/aś kiedykolwiek przejść z blogiem na domenę .pl? Jeśli tak lub już masz domenę .pl to co Cię skłoniło/skłoni do jej wykupienia?


Cały czas planuję... Tylko boję się, że nie ogarnę zaplecza technicznego... Nie jestem dobra w HTML. Teraz korzystam ze wskazówek bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek :)

8. Rodzina, honor, kariera, przyjaźń, wiara, zdrowie - ustaw w porządku od najważniejszego dla Ciebie do najmniej ważnego.


Rodzina,  przyjaźń, wiara, honor, zdrowie, kariera

9. Jak według Ciebie będzie wyglądać Twoja przyszłość?


Będę dziarską babunią czytającą bajki swoim wnuczętom i prawnuczętom :)

10. Jaki jest Twój ulubiony gatunek/rodzaj czekolady?


Prościej by było zapytać jakiej czekolady nie lubię :) Jestem czekoladoholikiem i kakaową tabliczkę zjadam przed śniadaniem :P Mleczna, gorzka, wytrawna, z bakaliami, z orzechami, toffi, z owocami, z chilli, łaciata, kawowa, z krówką, bez, z cukierkami, ciasteczkami, dmuchanym ryżem, dla dzieci, dla dorosłych, z alkoholem, biała :) Mniam :) 



Nie będę nikogo zmuszać do zabawy. Na marginesie wspomnę, że chętnie poznałabym odpowiedzi na te pytania: Barwinkę, Agę K., 
Leon Zabookowiec, Dominikę S., Martuchę180 :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka