Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Magia Świąt... czyli świąteczna wymiana u Fenko :)

Do tej pory byłam jedynie biernym obserwatorem wymiany świątecznej, którą corocznie organizuje Fenko, autorka bloga Królowa Moli ☺ Tym razem chciałam uczestniczyć w tym wydarzeniu i cieszyć się niespodziewanym prezentem oraz poczuć dumę obdarowując kogoś paczuchą i być może spełnić kilka maleńkich marzeń. Ale przejdźmy do meritum :D


Swój prezent chciałam odpakować w Święta... Chciałam... Nawet pakunek odczekał dwa dni nieustającej męki ciekawości... I dziś skusiła mnie moja niedobra natura... Otworzyłam swoją paczkę...



Wymiana maili miała pomóc skomponować prezent według potrzeb i marzeń. Moje zostały rozszyfrowane i zaspokojone w 500%



W pudełku znalazłam : 

coś dla łasucha :)



coś dla urody i zmysłów :)


i najważniejsze... KSIĄŻKI :D


i na koniec... Cudowny, genialny list, który mnie bardzo ucieszył, wzruszył i rozbawił <3


Nie mogłam wyobrazić sobie lepszego prezentu. Kasia doskonale spisała się w roli Mikołaja, za co bardzo serdecznie jej dziękuję. Sprawiła mi multum radości i pozwoliła oczekiwać na Święta w jeszcze lepszym, jeszcze bardziej optymistycznym i radosnym nastroju :)



Wszystkim polecam udział w kolejnej odsłonie Fenkowej wymianki :D





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka