Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Kilka pytań do... Wojciecha Karolaka

Marta: Czym dla Pana jest SŁOWO?
 
Słowo jest dla mnie balsamem i drzazgą, obietnicą i wyrokiem, narzędziem i kalectwem, wybawieniem i zgubą.
  
Henryk: Czy aktor Tomasz Karolak to Pana krewny? :)
 
Pan Tomasz nie jest moim krewnym 🙂 
 
Jakie utwory fantasy s a inspiracją dla Pana twórczości?
 
Dużą inspiracją dla mnie jest saga o wiedźminie pana Andrzeja Sapkowskiego. Książki jego autorstwa wywarły ogromny wpływ na to, kim dziś jestem. Inspiruje mnie także "Pieśń lodu i ognia" George'a R.R. Martina. Wydaje mi się, że największym jednak źródłem inspiracji, pomysłów, jak również sposobu prowadzenia narracji są dla mnie gry wideo. Wiele z nich ma fabułę dużo lepszą niż niejedna książka 😉 
  
Bartek: Czy pisanie dla Pana to przygoda czy styl życia?
 
Pisanie jest dla mnie w tej chwili jedynie przygodą 🙂 Nie jestem w stanie stwierdzić czy rozwinie się do rangi stylu życia... 
 
Czy ma Pan jakieś "pisarskie marzenia"? Jeśli tak to jakie?
 
Moim marzeniem pisarskim jest, aby moje książki zostały przetłumaczone na język obcy. W najdzikszych snach widzę hollywodzkie ekranizacje moich powieści 🙂 
 
Cyrysia:
Dlaczego zdecydował się Pan napisać powieść fantasy, a nie np. kryminał?
 
Zdecydowałem się na fantasy, ponieważ jest mi on bliski od najmłodszych lat. Poza tym, jest to bardzo wdzięczny gatunek, plastyczny, nie narzucający wielu ograniczeń, których moje pomysły często nie znoszą 😉 
 
 
 
Zwycięzcami konkursu i jednocześnie właścicielami egzemplarza książki „Kirkhammer“ Wojciecha Karolaka zostali:  Marta i Bartek :) Serdecznie gratuluję. Podeślijcie swoje dane adresowe :)


Panu Wojciechowi serdecznie dziękuję za poświęcony czas :) Z niecierpliwością oczekuję kontynuacji powieści :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka